«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Приречное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Приречное отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Музыка сабағында сыни ойлауды дамыту технологиялары».

«Музыка сабағында сыни ойлауды дамыту технологиялары».

«Айтыңызшы - мен ұмытып кетемін

Маған көрсетіңіз - мүмкін мен есімде болар

Мені сыбайлас қыл, сонда мен түсінемін »

Қытайлық даналық

Жалпы білім беретін мектептегі музыка сабақтарының негізгі міндеттері мектеп оқушыларында музыка өнеріне деген қызығушылық пен сүйіспеншілікті қалыптастыру, олардың бойында музыкалық мәдениеттің эстетикалық критерийлерін қалыптастыру, музыкалық шығармаларды тыңдау, есту және музыкалық шығармаларды үйрету. түрлі жанрлар. Музыкалық білім интеллект, сезімнің эмоционалдық мәдениетін, адамгершілікті қалыптастыру құралы ретінде - бұл тәсіл қазіргі музыкалық педагогикаға тән. Сондықтан балалардың музыкалық мәдениетін арттыруға жағдай жасау қажет. Музыкалық білім ешқандай ерекше дарынды қажет етпейді, қалыпты адамның «орташа қабілеттері» жеткілікті. Мектептегі музыка сабағы - бұл тұтас білім беру процесінің бөлігі.

Мұнда «Сын тұрғысынан ойлау» музыка сабағында қолданылатын кейбір әдістердің мысалдары келтірілген.

«Миға шабуыл», «миға шабуыл» («дельфи» әдісі) - бұл студенттердің қойылған сұраққа кез-келген жауабы қабылданатын әдіс. Бірден айтылған көзқарастарды бағалау емес, бәрін қабылдау және тақтаға немесе қағазға бәрінің пікірін жазу маңызды. «Миға шабуыл» қатысушылардың белгілі бір мәселеге деген көзқарасын немесе көзқарасын білу қажет болған кезде қолданылады. Кері байланыс алу үшін сіз осы жұмыс формасын пайдалана аласыз.

«Синквайн» - Бұл қандай ерекше тапсырма? «Цинкуайн» сөзін алғаш естігенде, бұл түсініксіз және экзотикалық нәрсе сияқты. Бірақ ол олай емес. Француз тілінен аударғанда бұл сөз белгілі бір ережеге сәйкес жазылған, бес жолдан тұратын өлеңді (рифмасыз) білдіреді. Синквина құрастыру үшін студент оқу материалынан ең маңызды заттарды таба білуі, қорытынды жасай алуы және бәрін ықшам түрінде жеткізе білуі керек. Материалды синтездеу тәсілі ретінде қолданылады. Лаконикалық форма ақпаратты қысқаша тұжырымдау, ойды бірнеше мағыналы сөздермен, қысқаша және қысқа өрнектермен білдіру қабілетін дамытады.

Музыка.
Әдемі, әр түрлі.
Шабыттандырады, қоздырады, тыныштандырады,
Музыка адамның өмірін безендіреді
Дыбыстардың тілі.

Эйлер шеңберлері
Эйлер шеңберлері - бұл көрнекілік үшін ішкі жиындар арасындағы қатынастарды бейнелеуге болатын геометриялық диаграмма.
Сондықтан Эйлердің шеңберлері - бұл айқын көрсететін әдіс: жүз рет естігенше, бір рет көрген жақсы. Оның артықшылығы мынада: айқындық пайымдауды жеңілдетеді және тез және оңай жауап алуға көмектеседі.
Эйлер үйірмелерімен жұмыс жасау барысында студенттер жаңа ұғымдармен және терминдермен танысып қана қоймай, олардың арасындағы қатынастарды табады, бұл оңтайлы оқыту мен есте сақтауға ықпал етеді: (1-сурет)
«Кластер» қабылдауы
Қазіргі заманғы әдістердің ішіндегі ең танымалсы - кластер. Кластер (ағылш. - кластер - шоқ) - бұл белгілі бір мәтінге батырылған кезде пайда болатын ойлау процестерін визуалды түрде жасауға мүмкіндік беретін материалды графикалық түрде ұйымдастыру тәсілі. Кластер - ойлаудың сызықтық емес формасының көрінісі. Кейде бұл әдісті «визуалды ми шабуылы» деп атайды. Кластер құруға арналған әрекеттердің реттілігі қарапайым және қисынды.

Студенттер арасында жүргізілген сауалнамаларға сәйкес, олар репродуктивті тәсілдердің басымдылығы оқушылардың жартысында оқуға немқұрайлы, ал үшіншіден - жағымсыз қатынасты тудыратынын көрсетеді. Сондықтан сабақта оқушының әсер етудің пассивті объектісі емес, өз бетінше қажетті ақпаратты таба алуы, белгілі бір тақырып бойынша құрдастарымен пікір алмасуы, пікірталастарға қатысуы, аргументтер таба алуы және әртүрлі рөлдерді орындай алуы маңызды.

Бұл жұмыс тәжірибесі музыкалық сабақтарда сыни тұрғыдан ойлау әдістері мен әдістерін және басқа да технологиялық жаңалықтарды қолдану сабақты қызықты әрі нәтижелі етеді деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Оқушылардың оқуға деген ынтасы едәуір артады, ұялшақ балалар босатылады, жаңа ұғымдар тезірек игеріледі, күрделі материал қол жетімді болады. Бірлескен жұмыс кезінде балалар ұжымы митингтер өткізеді, сәттілік атмосферасы және дос болу қабілеті қалыптасады. Балалық шақта музыкалық талғамның, эмоционалды жауаптылықтың дамуы болашақта адамның жалпы рухани мәдениетінің бөлігі ретінде адамның музыкалық мәдениетінің негізін қалады.

Баланың музыкалық іс-әрекетінің құрылымында келесі элементтер бар: түпкілікті құралдар-процесс-нәтиже. Бұл шарт студенттердің музыкалық іс-әрекетін өнімді ұйымдастыруға арналған нұсқаулық. Мақсатқа жетудің нәтижесі студенттердің музыкалық мәдениеті компоненттерінің өзгеруі болуы керек.

Библиография:

Е.С. Полат Білім беру жүйесіндегі жаңа педагогикалық және ақпараттық технологиялар: Оқулық. - М.Академия, 2003 - 272б.

N. B. Кирилова Әлеуметтік жаңғырту дәуіріндегі медиа білім: Педагогика. - 2005 - № 5 б.13-21.

Жаңартылған күні: 30.03.2021 09:20
Құрылған күні: 30.03.2021 09:20

Текст