Тақырыбы: «DIY Velcro ойындары. Doma» ойнайық.
Мақсаты: Velcro ойындары арқылы балалардың сенсорлық дамуын ұйымдастыруда ата-аналардың құзыреттілік деңгейін арттыру үшін жағдай жасау.
Жоспар:
Кіріспе кезең - теориялық блок.
Негізгі кезең – практикалық топтық жұмыс, ойын өндірісі.
Соңғы кезең – рефлексия.
Құралдар: үстелдер, орындықтар, проектор, ноутбук, ваза, стикерлер, қаламдар, Power Point презентациясы, ламинатор, ламинация парақтары, таспалар, түрлі-түсті қағаз, Velcro, ақ қағаз және картон парақтары, маркерлер, қайшылар, Velcro ойыны «Killot. Тұзды. Тәтті. Горький», Velcro ойынын жасау кезеңдерін көрсетуге арналған «шаршы және шеңберлер ойыны.
Мастер-класстың барысы
Барлығына сәлем!
СЛАЙД 1. Слайдта сіз біздің жайлы бөлмемізде бәрімізді біріктіретін тақырыпты көре аласыз.
СЛАЙД 2. Мақсат.
СЛАЙД 3. Және іс-шараның барысы.
Өздеріңіз білетіндей, балалар мен ата-аналар – бір өзеннің екі жағалауы. Біздің міндетіміз - жан-жақты дамыған тәуелсіз және белсенді тұлға түрінде өсіп, жемісін беретін оларға ең жақсы дәнді дақылдарды себу.
Балабақшадағы іс-әрекеттің қандай түрі жетекші екенін білесіз бе?
Ата-ана жауап береді.
СЛАЙД 4. Ойын. Бұл менің ғана пікірім емес, бұл факт мектепке дейінгі білім берудің Федералдық мемлекеттік білім беру стандартында бекітілген. Ойын арқылы бала тәжірибе жинақтайды, айналасындағы әлеммен танысады және онымен қарым-қатынас жасауды үйренеді. Ойын арқылы біз балалардың барлық білім беру салаларында дамуына жағдай жасаймыз: әлеуметтік-коммуникативтік, танымдық, физикалық, көркемдік-эстетикалық және сөйлеуді дамыту. Үйде қандай оқу ойындарын қолданасыз?
Ата-аналар жауап береді.
Барлық аталған ойындар – балаларды дамытудың тамаша құралы болып табылады. Біздің кездесуіміз Velcro ойындарында дарға асылды. Сіздің балаларыңыз олармен кездесуге мәжбүр болды ма?
Ата-аналар жауап береді.
Педагогикалық бақылау арқылы балалардың осы ойындарға деген қызығушылығының артуы байқалады және бұл –-нің –-ді мүсіндеу, -ді жабыстыру, оны осылай атайық. Ойын бөлшектерінің ұтқырлығы және Velcro элементтерін ауыстыру мүмкіндігі балаларды қызықтырады. Бір-екі балаларға арналған Velcro ойындарын бірге дайындауға тырысайық. Келісесіз бе?
Ата-аналар жауап береді.
Кез келген ойын білім беру ауыртпалығын көтереді. Сіз барахта шығанағынан ойын ойлап таба алмайсыз. Оның қандай мәселелерді шешу үшін қолданылатынын және қандай дамуға бағытталғанын нақты түсіну керек.
Бүгін біз балалардың сенсорлық дамуы туралы айтатын боламыз. Ал біз осы бағытта ойын жасаймыз. Бұл – тіркесі сенсорлық дамудың нені білдіретінін білесіз бе?
Ата-аналар жауап береді.
СЛАЙД 5. Баланың сенсорлық дамуы — - заттардың сыртқы қасиеттері: пішіні, түсі, өлшемі, кеңістіктегі орны, сондай-ақ иісі, дәмі және т.б. туралы қабылдаудың дамуы және идеялардың қалыптасуы.
Сенсорлық дамудың маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Ол ең сәтті және өнімді болуы үшін тиімді құралдарды пайдалану қажет, олардың бірі Velcro ойындары.
Келісіңіз, бастауыш мектеп жасына дейінгі бала олармен танысу үшін «Геометриялық фигуралар туралы оқулықтағы абзацты тыңдауға мүдделі болуы екіталай. Бірақ ол Velcro-да жарқын ойындарға қызығушылық танытады, әсіресе. егер оларды ең жақын адамдар, ата-аналар, мүмкін баланың өзінің қатысуымен жасаса. Неге жоқ?
Бүгін біз идеядан Velcro-ға дейінгі бүкіл «процесін қарастырамыз, оны қадамдарға бөлеміз, олардың әрқайсысы практикалық бөлікті қамтиды, оны орындау үшін мен 3 топқа біріктіруді және үстелдерде орын алуды ұсынамын.
Сонымен, Velcro ойынын өз қолымызбен дайындау үшін бізге қандай материалдар қажет болатынын анықтайық.
Әр топ үшін мен бірдей жиынтықты жинадым. Қарапайым қағазға немесе Velcro картонына желімдеу мүмкін емес екенін ескеріңіз, Velcro элементі ажыратылған кезде материал жыртылады. Ламинация – міндетті шарт! Мүмкін біреудің үйінде, біреудің жұмысында немесе жақын адамдарында болуы мүмкін, біреу ақылы ламинация қызметтерін пайдалана алады.
Автоматтандырылған ламинацияның аналогы – таспа. Шеңберге таспамен жабылған картон немесе қағаз элементі ламинатталған элементке тең. Velcro ойынның осы егжей-тегжейіне жабысады және бұл бізге қажет.
Біз қорытынды жасаймыз, ең алдымен мөлдір таспаны пайдаланып – автоматтандырылған немесе қолмен ламинация әдісін таңдау керек.
Бізде бір – ламинаторы бар, қажет болған жағдайда топтар оны кезекпен пайдаланады.
СЛАЙД 6. Жиынтықтарды қарастырайық: AliExpress веб-сайтында сатып алуға болатын Velcro.
СЛАЙД 7. Интернет арқылы тапсырыс берілген Velcro аналогы тігін дүкенінен сатып алынған Velcro болады. Таспалар түсірілімде сатылады. Олар «пап» және «mam» деп аталады - жұмсақ және берік таспалар. Сіздің міндетіңіз оларды ойыныңыздың егжей-тегжейіне сәйкес келетін кішкене бөліктерге кесу болады.
СЛАЙД 8. Сонымен, таспа, Velcro, қайшы, ламинация парақтары, түрлі-түсті қағаз, ақ қағаз, картон, маркерлер.
Шынайы өмірде, егер сізге доптың суреті қажет болса, оны басып шығаруға болады, содан кейін оны бұрын сипатталған екі әдістің бірімен ламинаттауға болады. Бүгін біз уақытты үнемдеу үшін бұл допты ақ қағазға немесе картонға саламыз. Біздің міндетіміз - сенсорлық даму үшін Velcro ойынын жасау механизмін үйрену.
Неліктен мен допты картонға немесе қағазға салудың екі – нұсқасын ұсындым деп ойлайсыз?
Ата-аналар жауап береді.
Картон қағазға қарағанда күштірек және тығызырақ. Әрбір ламинатор оны ала бермейді, бірақ скотч арқылы кез келген тығыздықтағы картонды ламинаттауға болады. Ламинатор қағазды еш қиындықсыз алады.
Сіздердің назарларыңызды ламинаторды жұмыс жасамас бұрын жақсы қыздыру керек екеніне аударғым келеді.
Енді біз балалардың шеңбер сияқты геометриялық фигура туралы идеяларын бекіту және шаршымен танысу үшін бірге ойын жасаймыз.
Мен ойынның жасалу принципін көрсетемін, содан кейін әр топ оны қайталауға тырысады.
Ойынның негізі үшін бізге картон немесе қағаз қажет. Мұның бәрі сіз таңдаған ламинация әдісіне байланысты. Мен ламинаторды қолдандым, сондықтан менің ойынымның негізі – қағаз болып табылады.
Velcro ойынын құру кезеңдері «Шаршылар мен шеңберлер»
1. Түрлі түсті қағаздан 3х3 см түсті алты бірдей шаршыны кесіңіз.
2. Түсті қағаздан шаршылармен бірдей түстермен алты бірдей шеңберді кесіңіз, бірақ өлшемі кішірек. Мысалы, диаметрі 1,5 см.
3. Шаршыларды шеттеріне ақ қағазға жабыстырыңыз.
4. Парақтың ортасына нүктелі сызықпен тағы үш шаршыны саламыз.
5. Жапырақты ламинаттау.
6. Біз шаршы, дөңгелек, үшбұрышты элементтердің суреттерін саламыз немесе табамыз. Үш шаршы зат қажет (мысалы, терезе, сағат, көрпе) және т.б. Біз оларды алты түсті (2-тармақ) шеңбермен ламинаттаймыз.
7. Біз шеңберлер мен заттарды кесеміз.
8. Velcro желім: жұмсақ негізі бар Velcro барлық квадраттарының ортасына. Тікенекті негізмен біз барлық заттар мен шеңберлерге Velcro желімдейміз (6-тармақ).
СЛАЙД 9. Біздің ойын дайын.
Ойын тапсырмасы келесідей:
- бала қағаз парағына сызылған фигураны атайды және оның түстерін (сары шаршы, қызыл шаршы және т.б.) атайды;
- ересек адам әр шеңберге сәйкес түсті шаршыдан үй табуды ұсынады. Бала, мысалы, көк шаршыға көк шеңберді желімдейді және т.б.;
- ересек адам заттарды қарастыруды және олардың пішінін атауды ұсынады. Мысалы, доп дөңгелек, терезе төртбұрышты;
- барлық заттардың ішінде ересек адам төртбұрышты нысандарды нүктелі шаршыларға жабыстыруды ұсынады.
Ойын аяқталды.
Сондықтан мен әр топқа осындай ойын жасауды ұсынамын.
Біз сіздің балаларыңызға топта ойнау үшін ойындар ұсынамыз.
Бірақ әр топтың фигуралары әртүрлі болады.
Бірінші топ, Сіздің фигураларыңыз үлкен шеңбер және шағын шаршы.
Екінші топ, Сіздің фигураларыңыз – үлкен шаршы және шағын үшбұрыш.
Үшінші топ, Сіздің фигураларыңыз – үлкен үшбұрыш және шағын шеңбер.
Желімделетін заттарды маркермен схемалық түрде салуға болады.
Топтар ойын шығаруға кіріседі.
Ұйымдастырушы әр топта процесті үйлестіреді.
Топтар ойындарды ұсынады.
Тамаша. Біз топтың ойын ортасын үш Velcro сенсорлық ойынымен толықтырдық, бұл балалардың көңілінен шығатынына сенімдімін.
Екінші ойынды бірге шығарамыз. Ол объектінің кеңістіктегі орнына бағытталған «Levo – prav» деп аталады.
Ойын - екі қолды бейнелейтін парақ: сол және оң. Негізді бірінші топ дайындайды. Сіз алақаныңызды орап, парақты ламинаттай аласыз. Осыдан кейін әр қолға жұмсақ негізі бар бес Velcro-ны кездейсоқ жабыстыру керек.
Екінші топ кішкентай (шамамен 2х3 см) жеңдер мен қолғаптардың 5 түсті жұбын салады.
Үшінші топ қолғаптар мен қолғаптарды ламинаттайды және кеседі. Тікенекті негізі бар Velcro жабыстырады.
Біз бірге ойын жинаймыз.
Сіздің ойыңызша, баланың алдында қандай ойын міндеті тұр?
Ата-аналар жауап береді.
Әрине, оң қолыңызды оң қолыңызбен, сол қолыңызды сол қолыңызбен байланыстырыңыз. Әр қолында бес кішкентай қолғап болады.
Топтар ойын шығаруға кіріседі.
Ұйымдастырушы әр топта процесті үйлестіреді. Ойынның тұсаукесері.
Бүгін біз Velcro-да 4 ойын шығардық, оны ойнау балалардың сенсорлық даму деңгейін арттырады. Бұл керемет, келісесіз бе? Ойындарды мен ойлап таптым. Бұл барлығына мүмкін. Біз түстерге, пішіндерге және кеңістіктегі орынға арналған ойындарды алдық. Қандай ойынды ойлап табуға болады, мысалы, дәмдерді саралау үшін: тәтті, тұзды, қышқыл, ащы?
Ата-аналар жауап береді. Ұйымдастырушы Velcro «Kill ойынын көрсетеді. Тұзды. Тәтті. Горко».
Мен үйде осындай ойындарды шығаруды ата-ана істерінің тізіміне енгізуді ұсынамын! Кішкене күш-жігер арқылы біз балаларымыздың сенсорлық және басқа да дамуына үлес қоса аламыз.
Менің ойымша, біз бүгін тамаша жұмыс жасадық. Стикерлерге материалдың сізге қаншалықты сәйкес келетінін 1-ден 5-ке дейінгі санды қойыңыз және сіз оны пайдалануға дайынсыз. Мен сізден стикерді залдан шыға берісте вазада қалдыруыңызды сұраймын.
СЛАЙД 10. Назарларыңызға және жемісті жұмысыңызға рахмет!